תעודת אחריות
הגדרות
• “המשווק” – משה גליקסמן (ת.ז 025122532)
• “צרכן” – רוכש מוצר המחזיק כדין בתעודת אחריות ו/או בהוכחת קניה.
• “המוצר” – אוזניות אלחוטיות בטכנולוגיית True Wireless.
תנאי האחריות:
במקרים בהם יתגלה פגם בלתי צפוי במוצר אשר נובע מפגם בחומר או בתהליך היצור, מעניק המשווק כחלק מהשירות, אחריות שתמומש בתקופת האחריות ובכפוף להוראות היצרן המפורטות בחוברת זו.
1. האחריות למוצר הינה לתקופה של שנה בלבד. מובהר כי האחריות לא תחול במקרים הבאים:
• בכל מקרה של נזק, שבר, רטיבות, קורוזיה או נזק פנימי מכל סוג שהוא.
• במקרה בו נעשה שימוש במטען שאינו תואם את המוצר (מתח מעל 5V 2A).
• במקרה ונעשה שימוש שאינו תקין ובניגוד להוראות היצרן בחוברת זו.
• האחריות תמומש בעת הצגת תעודת אחריות זו בנוסף להצגת חשבונית ו/או הוכחת קניה.
• אחריות לא תינתן למוצר שנפתח ע”י צד שלישי שאינו המשווק לצורך ביצוע תיקון במוצר.
2. מובהר כי אחריות המשווק היא לתיקון המוצר בלבד. כאשר, למעט ביחס לתיקון מוצר, החלפתו או מתן שובר זיכוי בגינו כאמור לעיל, לא תחול על המשווק כל אחריות מכל סוג שהיא, והוא או מי מטעמו לא יחויבו בכל תשלום אחר בקשר למוצר.
בכלל האמור, המשווק לא יפצה או ישפה את הצרכן או צד שלישי כלשהו, בכל מקרה שהוא בגין נזק עקיף ו/או על הוצאות נלוות או על הפסד כספי נלווה ולא יישא בכל אחריות אחרת, בין מפורשת ובין משתמעת.
אופן מימוש האחריות
1. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מעבדה למתן שירות ותיקונים למוצר.
2. באפשרות הצרכן לבחור באחת מן האופציות שלהלן כדי לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדה:
א. שליחת המוצר באמצעות דואר ישראל ע”י שליחה בדואר רשום (הכולל ברקוד מעקב) לכתובת:
בן מאיר 306/5, הר גילה 9090700 ע”ש משה גליקסמן, טלפון 053-3816577.
לאחר השליחה יש לעדכן אותנו במספר המעקב שהתקבל מדואר ישראל באמצעות ה-WhatsApp או דואר אלקטרוני המפורטים באתר זה.
(יודגש, כי עם בחירת הצרכן באופציית השליחה האמורה בסעיף 2 א’ שלעיל, נושא הוא באחריות הבלעדית להגעת החבילה בשלמות למעבדה. כל נזק ו/או אובדן שיגרם ע”י חברת השילוח הינם באחריות הצרכן בלבד.)
ב. באמצעות שליח מטעם המשווק בעלות של 35 ₪.
עם בחירת הצרכן באופציית השליחה האמורה בסעיף 2 ב’ שלעיל יאסוף שליח מטעם המשווק את המוצר ישירות מבית הלקוח.
שליחות ניתן להזמין בכתובת: https://mrbuzz.co.il/product/rma/
3. עם שליחת המוצר לתיקון (בבחירת אחת מן האופציות האמורות לעיל) יצרף הצרכן טופס המפרט את הפרטים הבאים:
• פירוט מקסימלי של התקלה במכשיר.
• פרטי השולח הכוללים שם מלא+ טלפון+ כתובת דוא”ל+ כתובת פרטית חזרה למשלוח.
• חשבונית קניה מקורית ו/או הוכחת תשלום.
טופס לדוגמא ניתן למצוא בקישור שלהלן: https://mrbuzz.co.il/ExampleForm.pdf
יובהר, כי ללא קבלת כל הפרטים האמורים לעיל לא יתקבל מוצר לתיקון במעבדה.
4. תיקון המוצר יבוצע עד 10 ימי עסקים. יובהר כי מנין הימים לחישוב ימי התיקון הינם מיום קבלת המוצר במעבדה. לא יבואו בחשבון ימי חירום וכד’.
5. עם תום הטיפול, נציג Mister Buzzooka יצור קשר עם הלקוח (באמצעות שיחת טלפון או באמצעות שליחת הודעת ‘WhatsApp’ לשם תיאום משלוח חזרה ללקוח).
לשירותכם בכל עת, צוות Mister Buzzooka.